Wednesday, July 27, 2011

Expectation

     agak terasa dengan ramai orang sekarang..terutamanya kawan2 lama yang dulu kalau boleh nak mandi un sesame..haha...sedih kan...bila masing2 dah jauh...and people changes!!aku percaya itu..sesekali kalau ingat balik memori ngan member2 yang kita pernah rapat dulu...rasa cam nak memberontak kan sebab nak balik macam dulu..n sebab tu kadang2 kita jadi sensitif..rasa diri ni macam dah x diperlukan...dorang dah x ingat kat kita....dorang dah ada kawan baru..padahal dulu semua cerita ngan kita...haih..agak perit jugak nak hadapi situasi ni pada mulanya..tapi bila fikir2 balik...we did the same thing kan??so x leh salahkan sesiapa..kena ingat yang kawan tu milik semua orang...bukan kita punya je..so berkawanlah ramai2 semampu korang..if setia dengan satu2 kawan..thats why kita akan rasa looser gila bila dorang macam dah jauh..or macam kurang ingat kat kita..betolkan??aku tau semua pernah hadapi situasi macam ni..

     huaaa...kuat lah sikit dowh!!lembik lah camni..x hensem..hua2..post ni x diniatkan untuk ditujukan kepada sesiapa...ni untuk semua orang..haha....saje meluahkan..tetiba rasa sebak bila bukak balik peti ajaib aku...macam2 ada dalam tu...x leh blah sampai ada tisu secret recipie lagi sebab first time ada orang bagi kek mahal n fest time jugak aku merasa kek tu masa bezday dulu...aku nampak je macam ni...(macam ape ntah...)tapi kau orang xkan sangka aku simpan lagi surat2 gado2 mase x matang lagi,kad hari raye,hari jadi,pembalut coklat n macam2 lagi la..mysterious kan??haha..and aku dah ada 3 bijik diary..untunglah sape name dia tercatat dalam manuskrip aku tu..oklah..nak nangis pulak dah ni...ok..dah2...

     pada member2..jangan lupa aku sekalipun kau orang sebok..haha..aku pon try x lupa korang...

     






                                                       ~bye2~

2 comments :