Friday, July 15, 2011

TAK NAK kawan DAH!!

   first of all..sumpah aku kecewa sangat!!ok..dah...sambung..fine2..aku x malu nak mengaku yang aku x dapat upu..yep...malaysia dah buang aku..dorang dah x nak otak aku..taw lah dah berkarat tapi insyaallah bole pakai lg..tapi dah orang x nak nak buat macam mana kan??ok xpe..aku dah ok dah ni...dah agak dah benda ni leh jadi..sebab salunye kalau aku dapat sesuatu yang best,,jantung rase cam jalan2 ke seluruh badan..tapi hari ni..aku lepak je...semalam pon tido dengan lena..x macam selalunye lah...

   for those yang masih disayangi negara..hargailah peluang yang ada...x semua orang bertuah..agak terkejut dengan UPU kali ni...budak2 yang above 3.00>> x dapat tempat...budak2 pandai yang 3.50>> pon dapat kos yang merepek....apa dah jadi ni???hope kerajaan dapat bukak mata untuk tolong anak-anak Melayu kita terutamanya...kasihan lah..mereka still boleh memberikan sumbangan tapi x diberi peluang..ada kawan aku yang susah pun x dapat...wei..fikirlah nasib mereka...sori terEMO..agak dukacita...

   mungkin ada hikmah di sebaliknya..fikir positif..Alhamdulillah i have place in UNHAS!!Makassar!!here i come...aku janji nak buat yang terbaik kat sana..Allah dah aturkan yang terbaik buat kita kan..for mereka yang senasib dengan aku...bersabarlah...try je merayu kepada negara tercinta ni...jangan lupa our Almighty..dia yang tentukan segala-galanya...ok...dah blurr nak cakap ape..

  lastly...aku dah xnak kawan ngan Malaysia...try lah pujuk kalau bole..sebab aku sangat ego..!!tq..

         

           AKU DAH GILA!!!HAHAHA

4 comments :

  1. aku x dapat memane un weh..frust tertonggeng nih..

    ReplyDelete
  2. rezeki Allah kan luas. maksudnya Allah memilih kau utk bergelar sang pengembara yg bertebaran di bumi Allah. kan seronok tu. :) siapa tahu Allah nak bagi kau berjuang kat ambon ke? hehe

    ReplyDelete
  3. ambon???huaaa..masih tidak bersedia untuk itu...

    ReplyDelete