Sunday, March 18, 2012

hello readers!

rasa lama tak update..singgah kejap..nak bagitau minggu ni busy gila dengan segala macam report..lagi2 sistem BMD ni ada banyak asisten..tensyen haku..alhamdulillah..berkat kegigihan aku tahan mata semalam,,siap jugak...yeay..nak cerita apa haa?

aku "sakit rumah" sekarang..rindu adik2 aku..kan best dorang ada..xlah tensyen sangat..hmm..apa lagi..esok abang da nak masuk asrama..bye abang..blaja rajin2..jangan nangis2..entah macam mana lah dia nanti..hmm..pasal belaja pulak..BMD is boring aku rasa..byk cerita pasal benda kecik2 tu..bacteria,fungi,virus,parasite n so on..tapi mmg nmpk macam x penting..tapi nanti bila masuk sistem,,ni lah yang kita carik2 nnt..name un Basic Mechanism of Disease kan..haih..x start study lagi..slide lecture dah berpuluh2..mati aku nak balun..lepas ni start lah..haha (tp tgk mood gak ah..)

21 Mac ni dengar cite result SPM kluar ea..da x de junior sangat yang aku nak tau...ade certain2 je lah..hope korang berjaya lah ea..n for seseri n maahad,harap ada kejutan untuk result tahun ni..

and..banyak aku tengok kawan2 aku dah berubah..dari segi macam2..aku happy tengok..semoga istiqamah ye..ada member skolah rendah tu,,dulu..Ya Rabbi..jahat bukan main..siap tengking2 parents..walaupun tu bukan mak ayah kandung dia..sekarang..happy sangat aku tengok..dah bertudung..and manja lah ngan mak ayah dia..x macam dulu..liar sgt..tu lah..Hidayah..xde sape tahu bila datang kan..


 agak terasa dengan kata2 ni..but insyaAllah,,i will..memerlukan sedikit kekuatan..pray for me..

No comments :

Post a Comment