Sunday, March 11, 2012

He got it!

wei2..!aku sangat excited semalam bile dapat berita ni semalam..hehe..cerita nya begini..my brother, Fakhri Irfan or kat rumah kitorang panggil dia 'abang'..he got a letter from Kementerian Pelajaran Malaysia semalam..abah yang pegi amek from posmen tu..abang x tau apa2 mase tu..

then,bukak je isi sampul surat tu,semua GEMBIRA+HEKSITED+TERKEJUT terutamanya abang lah kot..he got an offer to enter the boarding school...yuuuhooo!!tu lah harapan parents aku sejak dia dapat result UPSR dulu..yeah..maybe Allah nak uji kesabaran kami..plus ada yang menghina cakap "wei Fakhri,dapat 5A skolah kat Pandan Indah je?"..aku sangat kesian bila die cerita macam tu 2 minggu lepas..tapi dia ni jenis penyabar sikit..dia biar je ape yang orang cakap kat dia..kitorang yang lebih2 panas..haha..

n now..aku harap dapat menutup mulut orang yang menghina itu dengan datangnya surat tu semalam..




yeay!alhamdulillah..aku turut tumpang gembira walaupun x dapat nak ikut hantar dia nanti :(..apa2 pun,along harap abang dapat guna peluang ni betul2..jangan kecewakan mama ngan abah..pilih kawan yang baik..jangan  ikut dorang yang nakal..be strong..haha,,b4 dis aku ngan angah dapat area KL ngan Selangor je..dia cipta sejarah dapat kat Perak sana..untungla dapat balik kampung selalu..I know u can do it bang..jangan malas2..jangan ingat game dah..haha...

bout da school..aku x pasti sangat..sebab skolah ni un baru lagi..dalam 3 tahun kot baru dibuka..kalau tengok cantik la..skola baru...apa2 un,,aku doakan dia dapat adapt kat sana..Ya Allah..kau kuatkanlah semangatnya di sana..kau bantulah dia dalam pelajarannya ya Allah.tetapkanlah niatnya untuk belajar semata-mata kerana-Mu..thanks Allah for giving him this chance!

notefoot: bole la salu pegi cameron mcm ni..hahaha


Gudluck bro.
           

No comments :

Post a Comment