Sunday, March 4, 2012

Plz jangan buat lagi..

just got a call from someone..tengah syok layan Nora Elena..tetiba nada dering Naturally nyanyian Selena Gomez bergema..nak x nak aku terpaksa lah stopkan cite tu kejap..well..bukak je fon,,tengok nama yang x dijangka keluar..jantung rasa nak pecah mase tu..

then..angkat..agak kekok..ye lah..x expect..plus pernah crush...pftt...damn it la!bodo gile rasenye masa tu..sebab tu aku benci lelaki yang suka ambil berat..u know what!i'm very hate that feeling..n tadi..he called..then sembang2..aku rase macam..weh?!kenapa ha kau call aku?aku x nak lah rase tu datang balik..fine!aku tau niat kau x lebih dari just nak sembang..tapi aku penah warning kan?plus aku rasa bersalah dengan ur f*****..oh damn lg sekali..

kau sembang2 tu..kalau lah kau tahu rase memang nak meletup dah..trachi cardi tau nadi aku??!!but aku tau ko x rase ape pun..niat kau baik..but please..jangan buat macam tu lg..aku x suka..sorry for make the conversation short..ak x tau dah nk sembang apa..even kau masih nak bercerita..kalaulah kau tau kan??hm..xpe lah wei.

for readers..just be a silent readers..dont ever make a speculation..plz..this is PERSONAL..!nama pun a.k.u.p.u.n.y.e.b.e.l.o.g...so,,SUKA HATI AKULAH NAK TAIP APAKAN??

1 comment :