Tuesday, March 27, 2012

sabarlah duhai hati

Pernah tak rase tersisih  walaupun dengan orang yang rapat dengan kite?well..lately aku terase sangat ngan seorang insan ini..entahlah..maybe sekarang aku rasa apa perasaan adik2 aku dulu..huh...sumpah sedih..masa tu aku call dia..sebenarnya xnak cakap pun dengan dia..tanda protes lah konon.. (sedang mengalirkan air mata sekarang ni ha..sedih kot..)..hm..aku call sebab nak cakap ngan abang je..bila cakap ngan dia,,aku pura2 ceria..dia x tahu yang aku terasa kot..ada jugak la aku ungkit2 sikit nak bagi sign..tapi mungkin dia anggap aku main2..

masa cakap ngan dia,,sebenarnya aku dah meleleh dah..yelah..dulu ok je sembang2..sekarang mesti cepat2 pas kat orang lain suruh cakap ngan aku..tapi aku x salahkan abang...dulu pun dia banyak spend time untuk aku masa sekolah dulu..datang tiap2 minggu..maybe ni salah aku sendiri kot..masih nak dilayan macam dulu..dia pun ada kerja lain gak..xkan nak pikir aku sorang je kan..sori sebab kacau..

bukan apa..just nak meluahkan je...x tahan dah ni pendam..bila cakap kat sini release sikit rasanya..from now on..kena belajar simpan perasaan sendiri..ada masalah,,try lah settle kan sendiri botet..xkan nak harap orang je..kau dah 20 kot...sedarlah diri tu...fine2..aku harus terima hakikat ni jugak..

erm..tadi aku call..2-3 kali x angkat...x lame pastu try lg sekali..dapat lah kan..baru happy2 nak cerita..sekali dia kate "ish..x dengarlah..nntla mama mesej petang nnt.."..then reflex action aku terus letak fon..then x nak bagi dia terasa,,aku mesej je apa yang aku nak cakap tadi...sedih lah!!xde orang nak dengar cerita aku...woii botet!!x yah nak emo lebih2 sangat lah...

oklah..cukup sampai sini..aku tau dia akan baca..tapi x tau bila...sorry ma..bukan nak pertikaikan apa2...memang along salah time call tadi..x menyempat nak tunggu kot...n benda tu x la penting mana...just nak bagitau doakan along exam minggu ni ngan minggu depan...bye!

Add caption

No comments :

Post a Comment