Saturday, March 24, 2012

Kesian ebe..

cannot stop gelak bile bace conversation aku ngan mama dalam facebook tadi..


mama : Abang pun home sick gak..ikut kamu le tu...result dah dpt ke blm?

aku : eleh..tapi die lelaki kot...angah x pon dulu..haha..result belom..

mama : ingat lelaki x de ke yg home sick? tu..lah kamu rapat sgt dgn dia, dah dia ikut sama...

aku : abg cerita apa mase tepon ari tu??dia nangis yg betol2 nangis ke sebak je??cerita la..

mama : dia suruh mama dtg tgk dia.. n dia kata maths dia dah byk tertinggal sbb skolah tu laju...dia nangis yg    betul2 la.. tp bila mama kata abg nangis yea... baru dia cuba control suara n kata dia selsema aje...
setiap hari dia tepon sambil mengeluarkn suara yg teresak2 tu....

aku : hahahaha..adui..mama pun hujan la??mama kasi die kad i-talk ke??adoi...kesian dia...

mama : mama control nangis la..nak bg dia strong... klu x, lglah dia sedey..sblm blk ari tu, mama dah belikn kad italk rm20

***************************************************************************************

well..aku dah tau cerita dari angah pasal ni dua hari lepas..macam2 dia mintak..nak milo la,,selimut la,,bantal laa..sebenarnya alasan nak suruh mama datang lettew..adoiyai..ebe2..tapi kesian la...kat pandan indah dulu,,math dia baru sampai bab 4..kat skola tu dah bab 8 dah..n baru masuk 2-3 hari dah kena buat folio apa ntah..sejarah kot..kesian pulak kat dia...

 Fakhri..sabar je la ok..lama2 ok lah nanti.. :D

No comments :

Post a Comment