Thursday, January 17, 2013

Alhamdulillah..lulus OSCE!

     Did you know that feeling when you make your parents felt so proud of you??yeah...i'm so glad making them happy..Entahlah..aku rasa tu sebenarnya memang tanggungjawab aku untuk belajar sungguh2 dan dapatkan result yang baik sebab dorang dah korbankan macam2 dah sejak kita lahir lagi..seriously,aku selalu rasa aku macam derhaka kalau dapat result yang teruk..or x dapat nak memuaskan hati dorang..aku taknak dorang sedih..aku nak dorang percaya aku..

     Petang tadi,aku happy sangat sebab tak sangka lulus OSCE tu..mama keeps saying that she hope her daughter will not repeat the exam..so,tadi,dengan perasaan yang kurang percaya+happy,call lah kan..aku x sangka mama happy macam tu sekali..yeah...lagi satu,mungkin berkat doa mereka kan..sebab aku tahuperformance aku macam mana masa tu..doa ibu bapa memang ada umph!

     Quite rindu dengan dorang..jujurnya,masa sekolah jangan haraplah aku nak share apa2 masalah ke,cerita ke ngan dorang..seriously,balik rumah tu x sembang apa sangat pun masa sekolah dulu..sejak masuk u ni,aku sedar yang aku memang perlukan dorang...dalam banyak segi..!dorang lah tempat yang kau boleh cerita apa pun..kau tengah sedih or down,bila cakap ngan dorang,mesti kau akan rasa tenang dan lega..aku tahu semua pun pernah rasa macam tu kan..?hm..

     Sekarang,aku lebih menghargai lah..plus duduk jauh ni mengajar aku betapa pentingnya ibu bapa tu..dorang lah sumber kekuatan kita untuk terus belajar..nak bawak balik segulung ijazah..nak tengok dorang gembira..after all that they have done for us.mama,abah..if u guys reading this,i wanna make a confession that now I admit that i love u both!kerana kalian,i am who i am now..thanks yeah for everything..

     Terfikir nak tulis pasal ni sebab mama buat status fb yang sgt mengharukan..nak menangis rasanya..x sangka mama boleh terharu pulak sampai macam tu..aku suka kalau dapat buat dorang gembira..mama,abah..keep praying for all your children..!semoga kitorang dapat balas jasa kalian!dah banyak sangat korang korbankan untuk kitorang..plus satu lg,sebab aku dah janji bila dah dapat motor,aku akan dapatkan keputusan yang lebih baik..thanks  lagi sekali..dan teruskan berdoa!I love u!

Sorry terbalik..haha..Alhamdulillah....
Nilai2 untuk semester 3 belum keluar lagi...semoga aku lulus lah hendaknya..walaupun sedikit risau dengan Kardio hari tu..Ya Allah..kau permudahkanlah urusanku..


No comments :

Post a Comment