Saturday, January 5, 2013

PES 2011

Hello stalkers,

Hari ni sepanjang hari hujan!!!!!!!!!!!lebat tanpa henti..so,kitorang pun duduk rumah je lah. rushda ngan zaf je kua g MP..aku malas ah..plus malam tadi tido pukul 2 lebih..bangun pukul 10..hamek kau!tapi bangun lah subuh..hari ni turn aku basuh baju..turn aku jugak memasak..hah..x kalah seperti suri rumah tangga..hari ni aku masak ayam masak merah je..simple..sebab dah bangun lambat an..haha..

Petang tu,aku layan cerita lagi..masuk hari ni dah 5 cerita aku layan...semalam straight layan 4 episod Adam Hawa yang tertinggal sebab UAS ari tu..minggu depan nak abes dah..sedihnyaaa... erm,aku buat apa je ni hari ni..xde benda..serius!baru dua hari bosan cenggini,macam mana kalau esok,esok,esok dan seterusnya??lantas aku pikir aku kena jugak beli something yang boleh isi masa aku..

At last,tadi kul 8,,cuaca kebetulan cantik pulak ujan baru reda,apa lagi..start motor g MTOS,bawak lappy sekali..aim nak g cari game PES ah..nak main kat umah..datang2 kedai tu,aku frust ar sebab dia kata aku punya lappy ni x leh masuk yg 2013 punya..aku tanya kalau 2012,pun x boleh..last2 sebab bosan punya pasal kan,aku amek je yang 2011 punya..not bad ah..just team dia x menarik sangat..xpe ah..janji dapat main..beli skali ngan joystick lah..



So,sekarang ni,aku tengah addicted lah main ni..nak practice so that balik nanti power lah sikit..kononnye lah.haha..hah!esok kak sarah nak buat usrah..aku kena kasi tazkirah..auuhh..lemah betul bab ni nie..hmm..esok lah baru cari ok..ahaha..semoga esok best lah harapnya..lagi un,dah lama x kumpul reramai..kih2.. ok ah kot..ni je nak update..bye!

No comments :

Post a Comment