Wednesday, January 2, 2013

Down!

Well guys.. the first day of UAS make me very dissappointed!yeah..aku x boleh jawab soalan td..plus rasa jantung nak jatuh bila tau tu sebenarnya soalan budak reguler yg aku x terdetik langsung nak baca..Hanya Allah yang tahu perasaan aku tadi..terus aku bwk diri..jauh dari kelompok ramai yg sedang berbincang pasal jawapan tadi..aku down gila..sangat2...bila aku mintak kejap kertas tu,aku dah dapat bayangkan berapa markah yang akan aku dapat..seriously,hilang terus mood aku..bila turun kat ruang csl,aku tengok dorg bersembang2,bincang2 sedangkan doc ada dalam bilik tu.aku peliklah..bila nampak mcm aku cari2 orang,doc tu ckp,nak masuk,masuk lah.xde masalah.rupanya doc tu tersangatlah baik woi.kasi dorang berbincang.tengok buku pon boleh.aku terbayang performance aku masa exam td..bertambah lg kedukaan aku.lutut aku sbnrnye dah x boleh nak berfungsi rasanya masa tu.rasa lapar yg aku rasa dari pagi td,terus x rasa apa dah.

Bila sazura keluar,aku dengar lah cerita dia.mungkin sangat best bg dorang.dalam hati aku,Allah je yang tau..rasanya,aku x ingat pun apa yg dia cerita td.sori. bila ras tanya kita nak solat kat mana,aku ckp kita balik umah je lah.mmg aim aku nak balik je masa tu. rasa mcm nak suruh dia je yg bwk motor td..aku mcm x boleh fokus.yg aku tau,aku nak nangis je masa tu..ya!aku x tahan lagi.down.sedih.takut aku akan gagal paper tu.so,nnt aku kena ulang masa tahun akhir.dah x tepat waktu,aku akan kecewakan parents aku.aku pikir semua tu je masa bwk motor td..mmg ntah pape je aku bwk motor tu.gear ntah kenapa dah tekan x masuk2..

Balik2 rumah,cek kredit fon tinggal rp 9200 je..tahan air mata.terus bukak cimb click.nak topup..nmpk duit kat akaun dah bertambah.maknanya elaun dah masuk lah tu.tp aku langsung x amek port dah.da selesai,aku solat zohor.sepanjang solat rasa macam hiba sangat..dah luah perasaan kt Yang Maha Esa,aku terus capai fon.call mama..i've told her everything.aku selalunya tahan je.at last aku nangis jugak.on the fon.aku serbasalah sebab takut x dapat penuhi impian diorang..apa yg aku keep mintak td..mama ngan abah tlg doakan along dpt lulus subjek ni.ye lah.7 kredit wei.siapa x risau.finally,kata2 mama tu sikit sbyk mengubat keresahan aku.thanks ma!doakan along..

Adalah rasa tenang sikit..aku on fb..ak nmpk kak sarah on9..aku terus on chat n tanyapasal sistem pemarkahan kat sini..then kak sarah ckp selalunya akan ikut purata..then,automatik aku jadi lega..bersyukur sgt kalau itu yg berlaku..aku x kesah la even mrkh td rendah tp still ada backup masa remed ngan final ari tu..n dia pesan jgn down dulu..nnt x boleh buat next paper...so,aku memang dah ok lah sekarang..alhamdulillah..semoga Allah membantu aku dan kawan2 yg lain..

Now aku tengah makan maggie je pun.dah tenang,baru rasa lapar gila tu dtg..hahaha..erm..dah luah kat sini,rasa lega sikit lah..so,guys.doakan aku utk paper neuro esok!n jugak paper kardio td...semoga lulus dgn jayanya...amiin....!

No comments :

Post a Comment