Tuesday, January 1, 2013

Happy New Year 2013!

 Assalamualaikum,

     Happy New Year 2013 peeps! yeah.malam tadi menanah telinga menadah bunyi2 bom dan mercun dari segenap penjuru taman ni..tapi bila dah pukul 12 makin berkurang pulak bunyik dia..x paham aku.tu lah.sapa suruh main awal2 dari pukul 6 petang.kan dah abes stok..hah..kalau korang x tau,mercun kat sini dipanggil "kembang api"..dan taklah menjadi suatu kesalahan sebab kau akan nampak setiap 200m ade je orang jual mercun ni secara terang-terangan..siap buat banner lagi kadang2..sebab tu ah bermaharajalela je dorang main x ingat jiran2 yang nak tido tu.

     Sempena tahun yang baru ni, macam biasa mari kita buat azam baru yang tak akan dan tak pernah terlaksana..haha..xde lah apa sangat pun..just nak make sure lebih kerap update blog je lepas ni..kihkih..sedih aku tengok post2 taun lepas,ade tu sampai 1 bulan xde apa post langsung..biarlah xde orang nak baca pun janji 1 day bila aku scroll balik post2 ni,aku pasti akan tersenyum sendiri..heheh..

     Minggu ni,kitorang menyambut New Year dengan Ujian Akhir Semester (UAS) untuk sesiapa yang mendapat markah yang kurang memuaskan dalam ujian Remedial sebelum ini. So,mostly akan kena lah.dah markah batas lulus yang dia nak 80,memang susah ah. apa2 pun,do pray for me ok..x yah repeat sem pon aku dah kira bersyukur dah la..Ya Allah..kau luluskanlah aku..

     So,bila dah masuk bulan 1 ni jugak,bermakna x lama lagi jugak lah aku akan balik..yuhooo!about 19 days to go...walaupun hanya lebih kurang 2 minggu sahaja,but still berbaloi daripada stuck kat sini x tau nak buat apa.. -____-..erm..apa lagi nak cerita ni..

     hah..semalam ada Annual Grand Meeting PKPMI Makassar 11/12...so secara rasminya,tamatlah sudah tugas aku sebagai Exco Dana dan Kebajikan untuk sesi kali ini..yeehoo..sebenarnya x pernah expect akan masuk persatuan kat sini..n aku sumpah x expect langsung akan dapat jawatan ni sebab aku sebenarnya x tick apa2 pun kat borang tu..memang cadang x nak hantar..tp rezeki berpihak kat aku,alhamdulillah..sekurang-kurangnya melatih aku ar untuk organize sesuatu event. Sepanjang ada dalam PKPMI ni,banyak gila experience yang aku dpt..macam2 jenis tugas aku dapat rasa..jadi AJK yg berlainan bagi setiap event..plus kat sinilah aku bina social skill aku..barulah dapat bergaul sikit ngan senior2..baru dpt kenal dorang..sbnrnye ok je semua.haha..aku je takut.so,utk pimpinan 2013 ni,batch aku yang akan pegang...so aku harap kita dapatlah mengundi dengan penuh rasional!ahaha.

     oklah..tu je kot utk hari ni..nak kena pegi study kardio...dadaa.


No comments :

Post a Comment