Thursday, January 3, 2013

UAS done!

     Eyt!bertemu lagi kita ye.even aku tengok xde viewer pon.kahkahkah...lantak ah..sebenarnya blog ni memang tempat aku meluah perasaan je pun..x nak sangat orang tahu.kalau diorang baca,rezeki lah.hoho..

     So,nak cerita apa ye.pasal hari ni..hmm..paper neuro tadi not bad!hoho..aku x stress langsung..hehe..nasib doc baik x bagi soalan lain..insyaAllah pass lah..hmm..first time amek exam kat Rumah Sakit Pendidikan UNHAS sana..tp best lah!aircond dia lumayan bagus..plus dr. Ashari yg jaga lagi..semangat lah jwb exam..

     Abes exam dlm pukul 12 lebih,gerak g kantor imigrasi..sumpah sampai 1.30 tggu like org bodoh je.aku x faham orang kat sini..kalau dah waktu kerja tu,masuk lah office..dah 2 minggu aku tunggu benda ni..bongok lah.esok terpaksa pergi lagi.buang minyak!

    Malam ni x buat apa pun..just gigih cuci bilik air, cuci kipas,sapu bilik sume..dah lama aim nak buat benda ni..dah merdeka ni,baru free sikit..hmm..lepas ni,nak melayan movie pulak. :)..oklah.bye.x de benda sgt nak cerita.

 

   

3 comments :

  1. saya pembaca setia = silent reader hehe

    ReplyDelete
  2. aih...bahaya ni..haha..kena tapis2 dulu ar nak buat post..hadoi.

    ReplyDelete
  3. eleh dgn ana pun enti nk kena tapis ke? hehehehehe :B

    ReplyDelete