Sunday, January 6, 2013

nak tengok AJL!!!

Frust gila bhai x dapat tengok AJL kali ni...internet lembap nak mam!!hoi..ralat betul aku rase..x pernah tinggal kot...aih..nasib lah dah sapa suruh blaja kat sini.tapi series bengang ah.

Hari ni lagi lah!aku rasa dah jadi orang skizoid pun ada.malas nak keluar bilik.x main game,on9,game lg,on9..sampai bila harus macam ni nie?dengan hujannya Ya Rabbi..makin teruk..day-6...banyak rumah dah start banjir..umah alan tu dah sampai pinggang rasanya...dah la kat jalan bung..Alhamdulillah rumah aku x kena..May Allah ease everything..

Aku nak cerita apa..?entahlah..hah.lupa bagitahu..usrah x jadi..nasib lah pun..banjir kat jalan utama tu..plus macet sebab dorang buat ala2 demo gugak ah..nak pilihanraya dah.x paham aku.lantak dorang ah.asal bahagia..oklah.x de idea.nanti dapat ilham,boleh lah buat post best.haha..bye.

No comments :

Post a Comment